Coğrafya / Nüfus

??


< =s» mi anin> a 3 nufus artis hizinin en fgglaglggggvgiia agidaki ierdgn hangisidir? frm afrika > bhcuigy amerika riwiwiiw if’ c) avasma dilash e))iufigy amerika

Cevaplar

YGS, LYS, KPSS, TEOG soruları paylabileceğiniz uygulamamızı indirebilirsiniz.
Şevval Yılmaz: D
sule aslan: d
Pakize Su: cvp a diyor
Pakize Su: cvp anahtari yanlis olabilir ben de d dedim
sule aslan: aynen ya A çünkü Afrika geri kalmış bi ülke. saglikta da geri olduğu icin olumler fazla olumler fazla oldugu icin de dogumlar sürekli artıyor
Şevval Yılmaz: Asyada da çok var çeldirici soru biraz
Pakize Su: lyi de asyadaki nufusla afrikadaki nufus arasindaki fark karsilastirilamayacak kadar fazladir nasil oluyo
sule aslan: asya en kalabalık kita ama burda nüfus artış hızının en çok oldugunu sormuş
Pakize Su: tmm simdi.biraz daha anladm sagoll
sule aslan: rica ederim
Pakize Su: bak kitabimda da bu yaziyo

sule aslan: oben de bugun youtube da ders dinledim. cocugum olcek nasılsa en iyisi bissürü çocuk yapiyim zihniyetinde oldukları için dogum fazla diyodu adam ncjxmxm
sule aslan: beynim yandı ya
Pakize Su: bak burda da asya diyo gene ani bizim dedigimiz

Hakan Koçer: arkadaslar soru eksik olabilir. bakiniz nufus artisinin neye bagli oldugunu soylemelidir cunku gelismis bir ulke oldugundan dolayi is gocu beyin gocu alacak

© 2BAYT Mobil Yazılım | İstanbul, Mobil Uygulama Stüdyosu